dinsdag 19 juli 2011

De "Harry Killer" slaat weer toe.

Na het slechte weer met al die regen en hevige wind wilde ik toch weer eens genieten van de aangename temperaturen en zon van vandaag.
Even naar het water toe met de Lancet en met de vertrouwde "Harry Killer".
Dit is een spinner met een enorme vangkracht en ook dit keer blijkt dat ook weer het geval te zijn.
Direkt bij de eerste worp, de spinner is net 5 seconden in het water, krijg ik een fikse beuk op de hengel.
Na een korte drill kon ik een mooie baars landen en een fraai plaatje van deze vis maken.
De baars werkte ook heel erg mee om "netjes" op de foto te komen door de rugvin fraai rechtop te plaatsen.

Bij de tweede worp was het weer raak en deze baars was wel iets groter, maar wel wat rustiger als de eerste.

Een korte blik op de klok doet mij beseffen dat ik moet stoppen.(Helaas roept de plicht weer).
Toch heb ik nog lekker plezier kunnen beleven aan het water en dat doet een mens goed, vooral in deze drukke tijden.




Geen opmerkingen: