donderdag 14 oktober 2010

WELKOM

Welkom!

Via deze blogspot kunt u meegenieten van mijn visavonturen als fervent Ultra-lightvisser en mijn zelfbouw activiteiten als enthousiaste kunstaas- en hengelbouwer.

Ook kunnen hier vragen gesteld worden die betrekking hebben op de materialen die gebruikt worden, maar ook het kunstaas en hengels die zelf door de vissers gemaakt kunnen worden in de knutselhoek.

Dit blog is bedoeld om mijn beleving van het vissen te delen met anderen, het beleven van de natuur, en het welzijn van de dieren in en rondom het water.

Helaas treffen wij regelmatig allerlei zwerfvuil aan bij de waterkant, vaak achtergelaten door vissers..
Ook ik verzoek  u dan ook om deze rommel mee te nemen naar een afvalcontainer, daar zijn deze toch voor en houdt ons imago van visser hoog.
Het helpt niet alleen om de oevers schoon te houden, maar ook de dieren te beschermen die daar leven zoals watervogels etc.

Als u een reactie wilt plaatsen, ga dan rustig uw gang, maar hou het wel netjes.

Harry

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Harry,

Heel veel succes toegewenst met je blog.

Groet Joop

Anoniem zei

hey harry

succes met je blog en ik zal een link zetten op mijn blog

jeenschippers@hetnet.nl zei

mooie verhalen en vooral die over hengelbouw erg leerzaam.Ik heb ook uw winkel op twenteshop bekeken .mooie spullen ,maar er staat op aanvraag bij sommige produkten ,alleen niet waar je dat kunt aanvragen.kunt u mij een emailadres o.i.d sturen?

harry zei

voor produkten of vragen kunt u altijd op onze website www.twente-shop.nl terecht
of ons mailen op info@twente-shop.nl